Być Motylkiem...***.*.*.*.

Być Motylkiem...***.*.*.*.
;)

poniedziałek, 26 grudnia 2011

EEhh..Nareszcie po świętach ! no prawiee...Ciągłe obżarstwo  jedzenie i jedzenie  to dla mniee  typowie. Przez te głupie święta z 47 kg zrobiło sie 50 kg przytyłam aż 3 kg choleraaa !! Tego juz zawielee trzeba wziąść sie w grarść ! ehh chociaż takk trudnoo bym mogła żreć ,żreć i żreć katastrofa....
Ale dzisiaj naszczęście wszystko poszło dobrze zjadłam jedno jabko naszczęście po miałam pochłonąć całee dużoo kalorycznee ciastkoo mojej cioci  uff...



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz